Söndag

Hockeyn har dragit igång och det blev att stanna här i Karlskoga vilket känns som ett riktigt bra val :)
Sitter nu och tittar på Idol reprisen och ska snart ta mig i kragen och göra mig klar för att hämta Virre så ska vi åka och se på matchen. Hoppas jag inte förstörde det!

Igår hade jag och maria en skön lördagkväll, var först hemma hos Lisa och såg film sen åkte vi ner till Jack en stund och hängde.

Skolan går faktiskt bra, har gått bra på mina arbeten än så länge, jag är nöjd fastän det kunde varit lite roligare att gå dit. Men det blir bra när jag har ett betyg i bagaget.

Imorgon är jag ledig, jag funderar på om jag ska börja med att måla om köket, lika bra att börja någon gång annars blir det aldrig gjort!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0