Onsdagsminnen

Onsdag idag, vilket betyder hockey och för min del jobb. Jag skulle gärna gått på matchen men valde att jobba istället, för följa den via sms under tiden!
har nyss kommit in från en skön höstpromenad, det är väldigt skönt ute nu, speciellt när solen är framme. Idag är det ista septemer och alltså absolut sista dagen på sommaren. När jag var ute och gick förut kom jag och tänka på vilken bra sommar jag har haft, om man endå kunde spola tillbaka tiden ibland!
Nu ska jag snart väcka carl och börja göra mig redo för jobb.


Skönt, nu har jag iallafall fixat en present till karln. Bara se till att komma på nya ideer nu. :)

Lycka till ikväll! 

Kommentarer
Postat av: Petra

vi styr promenad till veckan! :)

2009-10-04 @ 03:07:47
URL: http://peetran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0