Måndag, en dag närmare

Idag var den stora dagen i skolan, dags att summera boken vi hade fått när vi börjat och nu skulle ha läst färdigt. Eftersom jag kom på i lördags att boken skulle vara klar fick jag stressläsa halva boken igår, fem minuter tills midnatt slog jag igen böckerna och hade precis blivit klar. Det resulterade i ett ganska bra samtal idag i skolan där jag mestadels nickade och höll med! Nåväl, nu är det lagt åt sidan och dags att koncentrera sig åt andra upgifter.

Helgen i övrigt har som vanligt fyllts upp med jobb. Hade bytt lunchpasset på fredag till lördag och jag hade hoppats på en tripp till örebro på fredagen. Men fick istället ta en tur i stan istället. Det blev en händelserik fredag med mycket folk och sen natt.
Lördag likaså.
Igårkväll blev det en ny wallanderfilm och våfflor varvat med min bok. Var en mysig söndagskväll, som den borde vara.

Idag åker Johanna till Afrika för fem veckor, det är stort, väldigt stort. Åk dit och gör en massa nytta, om man ändå vore så modig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0