Ludvika, Bollnäs!

Känns skönt att sitta hemma i min egna soffa efter de senaste hetsiga dagarna. Började i Lördags med att vi först åkte in till Karlstad för att Carl hade match, tog oss sedan därifrån med vinst till Ludvika där det väntades 75års kalas med smörgåstårta och trevligt sällskap. Var ett mysigt kalas, mycket minnen och en hel del skratt! Tog oss sedan vidare för att upptäcka Ludvikas uteliv, var på förfest i en mysig våning och alla var väldigt trevliga!

När vi var påväg ut till Ludvikas stora uteställe kom jag på att min plånbok fortfarande låg kvar hemma på köksbordet, ingen hit det inte! Så det blev ingen utgång för mig och Carl. Men jag tyckte kvällen var rolig endå.
Söndagen var förväntad, var en seg dag med svcary movie fyra  innan vi fick mat och åkte hem.  Kom hem lagomt till kvällen och det var bara att packa om väskan igen för två på natten blev jag upphämtad igen för att dra oss vidare till Bollnäs där MAX open i innebandy väntade!
Lagomt trötta och stela kom vi fram vid sjusnåret och välkomnades med att vi fick ett rum att dela på tills eftermiddagen. Så det blev inte mycket sömn innan man skulle iväg och spela match. Fyra matcher fick det bli för oss, stannade i grundserien, men vi får skylla på att vi var det enda tjejlaget, och sen har v ju faktiskt inte tränat speciellt mycket. Men det var många som var imponerade av oss, vi hade en ordentlig kämparglöd och vi hade otroligt kul medans vi spelade!


På kvällen väntades det Tacobuffé och stor MAXfest. Det var en väldigt skum och galen fest måste jag säga, alla var vilda och allmänt trevliga. Var länge sen man hade så roligt åt folk! Det blev dok en tidig kväll för oss eftersom vi knappt hade någon kraft kvar i kroppen.
När jag kom hem igår möttes jag av ett nytt vardagsrum, Carl med familj hade målat om nästan hela och det gjorde mig glad.  Nu är det  bara lite kvar att göra som jag snart ska börja med. Sen blir det tvättstugan igen, det är en sån dag idag:) Sen ska jag ner och uncha tillsammans med Petra Virre och Johanna, kan inte bli mycket bättre!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0