Kristihimmelfärd!

Vilken rolig dag/kväll det var igår, hade personalmöte/fest! Startade på boda borg med lite möte och prisutdelning osv. Lekte av oss ordentligt för att sedan åka hem och göra oss kvällsklara. Möttes upp på montana och åt masor av pizza, alla var tokhungriga och har aldrig sett ett gäng tjejer äta så mycket pizza! ;) Tog oss sedan vidare på förfest och sedan redbrick.
Redbrick hade fullt hus och vi bestämde oss istället för Kingshead där man i varje fall kunde få in en fot. Kom en hel del folk dit oxå och vi tog oss vidare på efterfest hos magnus, vi var ganska många när vi började vår tripp till magnus men på något konstigt sätt var det flera som försvann på vägen, helt spårlöst!

Idaag var det en seg morogn och, Carl låg och drog sig extra länge och jag skulle upp och jobba, när klockan var kvart över tio berättade Carl att han skulle varit iväg och spelat inlines vid tio, tydligen missat detta! Men det var andra som inte hade gjort för halv elva började det dundra och låta jätte mycket i trapphuset och vi undrade vad fan detta kunde vara. Det slutade med att tre stycke irriterade boforskillar stod utanför våran dörr och ringde och bankade tokiga på dörren! Jag tror inte jag skrattat så mycket när dom kommer in och ser carl ligga i sängen!! Deet var det roligaste på riktigt länge. Nästan så att jag vill vara med om det igen eftersom resten av dagen ser jobbig ut, tvätt och städ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0