vilken Expert!

Idag har mycket gjort mig besviken, först och främst mig själv som tog fel på dagarna och missade vikariejobbet. Hoppas på att dom ringer imorgon igen! Inte nog med det. jag tog mig i kragen och skulle gå ner till expert för att hämta ut en film som jag lämnat in, för över ett år sedan. Jag gick in och förklarade att de skulle ha hört av sig till mig när filmen var klar, men de hade inte hört av sig och nu fann jag lappen igen och tänkte hämta ut det!
De letade i en kvart kanske för att sedan säga att det inte finns kvar, att dom slängt det! Och de fick ju inte det till att det var deras fel, utan det var mitt fel som väntade på att de skulle höra av sig! Det var mycket roliga minnen på det där bandet, blandannat vår melodifestival som vi anordnade i sexan! Mycket synd måste jag säga!
Det var iallafall en trevlig fika jag fick med Virre trots dessa missöden!
Nu ska jag ta en promenad sen hem och laga lax, ska bli gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0