15/3

Så var det söndag igen, en skön söndag med sol och innebandy. Ja, vi var faktiskt iväg och tränade innebandy idag. Det är ju så att MAX har en årlig turnering som vi ska vara med i så det är dags att spetsa sina innebandyskills nu!
Restaurangshowen igår, var en trevlig tillställning med machaller och röda mattan. När vi kom in möttes vi av Pippi Långstrump och Marilyn Monroe. Fina konstverk och en hel del fotoblixter, jag tror att man skulle ha känslan av att vara på Oscarsgala, det var faktiskt lite roligt påhitt! Väl inne i "festsalen" var det fint uppdukat med oscarsstatyeter och filmremsor på borden. Vi blev visade till våra platser och det var faktiskt riktigt bra VIP platser, vi satt och småminglade och smuttade på våran dryck till showen började.
Måste säga att jag blev lite besviken på årets show, tyckte faktiskt det var bättre förra året, och inte bara för att vi var med då utan själva showen var bättre. Årets tema gick i filmens och TV-seriernas tecken och jag hade förväntat mig låtar som Grease Lightning och en och annan Moulin Rouge låt, kanske en del theme låtar men istället var det låtar som Sahara Hotnights Cheek to Cheek, Gyllene Tiders leva livet och Roger Pontares när vindarna viskar mitt namn, Jag undrar vilken film eller serie de har varit med i!? Visst det var en del låtar som riktigt passade in men som sagt, vissa kunde man ha hoppat över!
För övrigt var showen jätte bra, jätte bra av serveringen och det var fint gjort. Kul att träffa gammalt folk och helt okej mat! Bilder kommer!

När det hade tagit slut, begav vi oss, jag och robin till hannah som hade en liten tillställning. Trodde det skulle varit mer bekant folk men det var bra ändå! Självklart blev det ett besök på karlskogas höjdpunkt för att sedan avsluta på MAX!

Det har varit en bra helg, och den här gången ska jag ge mig fan på att hålla upp ett tag. Man ska sluta när man är på topp och det ska jag allt försöka göra nu!
Innebandyn idag var faktiskt kul, det var riktigt jobbigt vissa gånger, bland annat när Julia mosade in mig i hörnet och jag blev stående där ett bra tag! Men det var kul och det ska bli otroligt roligt att åka till Bollnäs för lite match.

Imorgon är det en ledig måndag och jag undrar hur jag ska lägga upp dagen, hoppas på sol igen! Dags att heja på Carl nu när han spelar NHL!
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0