14/3

okej, efter påhopp av morsan var det väl dags för en uppdatering. Jag tror inte det är meningen att jag ska ha blogg, orkar aldrig skirva i den iallafall! men som så många gånger förr, nu gör vi ett nytt försök. för exakt en månad sen var det alla hjärtans dag!

Ja det har ju gått ett tag, förra helgen var vi i Stockholm över lördagen för att fira in Jossan och Pers lägenhet. Det var faktiskt en väldigt trevlig kväll, var dock väldigt trött efter att ha kört till stockholm, och eftersom vi skulle hem tidigt söndagmorgon vågade jag inte ta för mycket vin i glaset, så det blev ganska törrt för migsom man skulle säga!

Söndag var iallafall lucas födelsesag och vi var på kalas och såg när han slog sönder trumsetet som han fått dagen innan, åt otroligt god tårta och hade allmänt trevligt! Jag och Carl var dock väldigt trött så vi begav oss hem tidigt.  Väl hemma blev det en fin ostbricka framför kanal5:s stora satsning wipeout, kan inte säga att jag tyckte det var allt för bra, men som söndagsunderhållning var det helt okej! Vi somnade gott och tidigt!

                                                    





Vips så var deet visst helg igen, veckan har inget att berätta ifrån faktiskt, inget roligt i varje fall!
Igår , fredag jobbade jag hela långa dagen 12-20, det var en helt okej dag. Inte allt för mycket att göra, och när det väl var det så gick det hyffsat för oss:) Kvällen blev oxå lugn, hade hoppats på något livligare först tills min trötthet kom ifatt mig och sa till att en film var mycket bättre:) Så med bara tio minuter i behåll åkte vi ner och hyrde en film, och jag måste erkänna att den var faktiskt bra!
Idag, imorse var det jobb igen, dags att lära mig att öppna, det var lättare än vad jag trodde och det gick bra. Det här ska jag nog klara!
Idag är carl iväg på långborta match, jag ska snart ta mig ur soffan för en dusch sen ikväll blir det restaurangshowen, resten av kvällen har jag lämnat öppen för förslag! Vi får se var den slutar.
Imorgon ska jag tillsammans med resten av MAX iväg och träna innebandy inför den årliga MAXturneringen i innebandy, det ska bli riktigt roligt att komma igång med innebandyn igen:)

ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0