Sista helgen

Vilken helg det blev, underbart bra med Håkan Hellström på fredagen, jag tror inte att man kan ha det bättre än med honom! Åkte hem, gick in på wickan en stund för att se Backyard Babies, men jag lyckades ta mig hem innan de började spela, så kul var det på Wickan.
Lördag blev det först vårlunch hos Carls föräldrar för att sedan åka ner till Som hemma och ta en cider. Festen började halv åtta på statt och det blev lek och dryck. Det var riktigt roligt, synd bara att vårt lag inte vann! Vid nio rullade de andra in och sedan var helt plötsligt statt överfullt och det märktes, verkligen!
Det var en riktigt bra kväll, hoppas att födelsedagsbarnen hade lika roligt! tack!!

På söndagen nalkades det nattjobb med Sofie tiden gick ovanligt fort och det var faktiskt en rolig kväll, det går alltid med Sofie!
Ledig måndag och tisdag,  blev en lugn måndag med en massa tvätt och Jimmybesök, var riktigt skönt att ha dg hemma igen efter alla bravader, Stanna där nu!!
Igår var jag iväg och tränade sen på kvällen kom Jocke och Jakob förbi fär hockeytittande och När och fjärran spelande! Jag och Carl vann såklart, det kan ju inte bli bättre!
Idag har jag varit och anmält mig som lärarvikarie och hoppas på att jag snart kan få prova på att vara lärare. Jag hoppas verkligen det är så roligt som jag vill att det ska vara! har nyss varit iväg i stråhallen!? och spelat badminton tillsammans med Charlotte, det var oförväntat roligt måste jag säga, och väldigt väldigt jobbigt! Ska hoppa in i duschen snart, sen komma på hur min kväll ska se ut eftersom tv:n kommer vara uppbokad med tvspel ikväll! Någon gång så måste de väl;)

helgen kommer bli lugn, jag ska börja min vita period nu. Vi ska iväg till Sthlm på inflyttningsfest och förhoppningsvis ska Carl på Metallica, hoppas det blir så!

Som sagt dusch nu, mat sen!

Kommentarer
Postat av: ae

Sot "presentationsbild" :)

2009-03-05 @ 08:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0