Otrolig helg!

Äntligen är min sex dagars arbetsvecka över, det som bara skulle vara helgjobb blev helt plötsligt liite mer men det känns faktiskt hur skönt som helst. Då gjorde det inte alls mycket att jag gick upp halv ett i morse(?)
Nattjobb både lördag och söndag så det blev lugnt hela helgen. I fredags bakade jag först bullar här hemma som blev otroligt goda trots att jag inte hade någon kavel, inte visste jag att man var tvungen att ha det också! Men det gick så bra så.
Fredagskvällen var det mys hemma hos Veronica, där bjöds det på hamburgare och pommes frites, Let´s Dance finalen där Magnus vann med hela mitt hjärta!  Tyckte det var helt rätt. Vi mös med chips och dip och tittde vidare på TV! Väldigt skönt var det att bara ligga i soffan och prata!
vaknade upp till en snöig lördag helt ovetande om att jag skulle få åka in till Kumla i 4 timmar. Var nämligen så att killarna hade en match kvar, utan någon som kunde köra in. Så självklart tog jag på mig mina bästa hockeykläder och körde. Fick först sitta med i omklädningsrummet i en timme där de hade väldigt roligt må jag tro, spela spel och tvistade till  Let´s Twist again! Gick sedan upp till cafeterian för att se matchen. Måste erkänna att jag läste mer i tidningen och tittade på tv mer än vad jag såg på matchen.
Fick åka direkt till jobbet och ladda inför natten.
Klockan 20.30, släckte vi ner och var med i Earth Hour. Vi tyckte det var riktigt mysigt och skulle gärna vilja ha det så fler gånger i månaden.  Är endå ganska besviken på Sverige och på Karlskoga. Har sett att det inte alls var mycket där det var svart. Jag trodde att det var fler än Max som var miljömedvetna, kanske inte?
Återigen nattjobb igår, och det gick segt,otroligt segt. var inte alls mycket att göra. vi hängde mest!

Idag har vi fått skattebrev och jag måste säga att jag inte hade en aning om det här. Men det känns riktigt riktigt skönt att få tillbaka en del pengar:) Har även varit nere på banken och växlat in pengar, varit hemma hos Mamma och håller på att tvättar. Ska snart börja med maten, idag får vi Fiskpinnar och mos, Carl är iväg och tränar med Bofors, har redan börjat försäsongen (?) Förstår inte att de orkar!
Ikväll blir det träning med Christine, vi ska ha nyttighetsvecka denna vecka. Hoppas det går hela vägen:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh! Felix fiskpinnar och potatismos. I would kill for that!

2009-04-08 @ 12:43:03
URL: http://annesavinen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0