Lördag

Idag är det Lördag, inte vilken lördag som helst utan Robinson-Lördag! Dags att se om det är något att ha efter många års uppehål! Läste om det i tidningen och det såg faktiskt riktigt hemskt ut! Det är värt en titt, frågan är bara om jag får titta på det här hemma ikväll eller om det är hockey på vår tv, det märks väl helt enkelt!
Idag eller imorse kom carls föräldrar hit och skulle hjälpa oss med bänkskivorna som stått där så länge utan något har hänt, så nu var det äntligen dags. Men det var ju inte bara, nej det tog sin lilla tid och vi har fortfarande inte fått dit dom. Men det hoppas jag vi kan fixa imorgon!
Igår var tanken att vi skulle sitta hemma och vara barnvakt, men carl tog med sig Lucas till spelkväll hos Backman och jag tog med mig ett leende och gick till Stina som bjöd på vin och gamla minnen. Tur att vi tog oss i kragen och avslutade där, våra vinkvällar kan annars sluta väldigt illa, men vi har förhoppningsvis vuxit ifrån det där;)

Är nyss hemkommen från en fika med Sandra Jennie och Evelina, det var en trevlig pratstund i barstolarna på som hemma! Tog oss en titt på stan och kom överfund om att det snart är dags att inhandla vårkläderna innan allt försvinner. Nästa månad kanske?
Nu ska jag göra ett ryck och städa upp här efter all  sågning och barnlek, kan vara skönt för Carl att komma hem efter en vinst förhoppningsvis och ha ett fint hem:)

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0