facebooka

Jag hade ju tänkte lägga upp bilder från restaurangshowen men ni får faktiskt titta på dom på facebook istället:)
Var ute på en promenad förut, var riktigt skönt, trist bara met detta gråa väder! Det har ju nästan regnat ute idag, men det är iofs bra det med, då försvinner snön:)
Stanna förbi vid konsum och inhandlade lite till maten, det blev en riktigt god middag framför hockeyn och även fast jag verkligen inte ville se hockeyn, carl gick till tomas för att se så sitter jag ändå framför matchen just nu! Kan vara för att det inte finns så mycket annat att se, eller så är det för att kunna hänga med i snacket? Jag vet inte!?
Ska vänta in Carl nu snart sen ska vi göra smoothies och mysa:)

Imorgon är det tisdag, får jag inget jobb imorgon ska jag ta mig en morgonpromenad för att sedan sätta mig och plugga på jobbet! Snart dags för uppsrivning och jag vill verkligen vara förbered, jag tror dom räknar med mig!
Som sagt, match nu!


Kommentarer
Postat av: Ae

Snart dags för "uppskrivning"??? Va va va? Komvux? Va?

2009-03-17 @ 01:50:19
Postat av: sari

haha nej nej, uppskrivning på jobbet:P

2009-03-18 @ 21:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0