what a day

oj oj oj idag har det inte varit min dag, verkligen inte! Det känns som att allting går emot mig. Usch och fy.
Har iallafall jobbat idag sen cyklade jag kvickt ner till badhuset för att återigen simma med virre, vi har bestämt oss för att klara detta den här gången:)
Efter simning och bastubad tog jag cykeln upp till stan för en fika med eftertraktade sandrabrunz, det blev en sallad på melkers eftersom vi upptäckte att Paris görs om, vilket vi inte hade en aning om, eller?

Väl hemma, tog jag mig en lur och sedan satt igång och städa, trodde jag skulle få tidigt besök men inte:/ så nu sitter jag här och tittar på simpsons och utklassar Dennis i msnspel, vilken jädra kväll alltså, ska nog ta mig en promenad till ok snart tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0