Tjugonda knut

Då var det dags igen att göra ett försök här. Känns som att all min kraft försvann efter branäs. Men nu ska ja ge mig fan på det.
Branäs var en riktigt hit måste jag säga. Har nog aldrig haft det så roligt, men samtidigt så vidrigt. Men vad hade jag förväntat mig, ni har iallafall stigit en hel del i mina ögon allihopa:) tackar för den resan!

2009 väntade på oss här hemma med sjjukdom och jobb. Jobb jobb jobb måste jag säga. Det känns som det är det enda jag gjort sen jag kom hem. Men det är iofs faktiskt inte sant. har även hunnit med att köpa oss en lägenhet och en soffa och idag packade jag mina två första lådor, snart är vi ivg och det känns faktiskt underbart. Det ska bli så skönt att få sitt eget att ro om. Jag var även nere och simmade med Virre tidigare idag och det var skönt och kul, det ska allt bli fler gånger, absolut:)

Nu ska jag snart åka till distans och slå sönder mitt fina pepparkakshus, för idga städar vi ut julen, ännu en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0