Spökhus!

Skön simmning imorse, vi var dock där 40 minuter innan det öppnade men som tur var fick vi gå in tidigare och basta, så idag blev det lite omvnt, bastubad och simning efteråt istället för tvärtom, men det gick minst lika bra för det.
När jag gick hem såg jag tro det eller ej, en mygga, dom har redan tagit sig tillbaka. Usch och fy för myggbett, det är nog det enda dåliga som finns på sommaren.

Igår fick jag ett ryck och började packa ner större delar av mitt rum, så nu finns knappt någonting kvar, det känns lite skumt, men samtidigt väldigt väldigt skönt. Mamma satt med en öl och tittade på när jag packade ner mitt liv, och hon sa - det är ju lite konstigt nu när du själv packar, det har vi ju alltid gjort tillsamman men nu är det ju bara du som ska flytta!
Det kommer inte bli lätt för mamma;)

Idag blir det jobb klockan 16 och hoppas på att hinna med bilen in till Kumla inför deras kanske viktigaste match hittils, men om inte så hoppas jag det kommer gå bra.
Imorgon har jag det fullt i min kalender, Jobbintervjuv klockan 9.30. Klipptid klockan 13.00 och jobb klockan 17.00 natt dessutom, men sen är det ju faktiskt fredag och helg. En riktigt bra helg hoppas jag på, det kan vi behöva inför nästa vecka när förhoppningsvis flyttlaset går.

Tack

Kommentarer
Postat av: Petra

vart har du varit på intervju? :)

2009-01-21 @ 20:24:21
URL: http://petrataaveniku.blogspot.com
Postat av: s

nej imorgon:)

2009-01-21 @ 21:51:31
Postat av: Jossan

Nog känns det konstigt att min lilla lillebror blir sambo och grejer, men jag är så himla glad för er skull! Blir mysigt att hälsa på hemma hos er nästa gång jag är hemma. Kram!

2009-01-22 @ 20:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0