På väg!

IKEA idag med Carl, skulle inhandla ett och annat inför våran flytt, och vi fick faktiskt med oss en hel del. Det var allt ifrån, smörknivar, diskborstar, skärbräden, matta, lampa, badrumsmöbler till starinljus. Var roligt att vi fick med oss så pass mycket, och endå för en sån liten slant.
Tog oss även en tur till NetOnNet och kikade på en tv för framtida inköp. Och även där blev vi glatt överraskade över priset. Inte så farligt dyrt, så det kan vi nog slå till på om någon månad eller två.

Blev en mysig tjejträff igår med Combat på schemat, Jag Petra Johanna och Virre körde hårt i en timme, och jag kan lova att jag var mer än slut efteråt. Skönt, så otroligt skönt och nu ska det bli allvar. Imorgon kör jag igång med simning igen och sen på Fredag blir det hör och häpna ridning med Mathilda, jag som aldrig ens rört en häst ska klara av att sitta på en utan att trilla av. Önska mig lycka till!
Var även på banken igår, och tacka fan vet jag Swedbank, äntligen fick vi det efterlängtade lånet! Nu är vi på riktigt god väg. Nu bär det av snart och jag längtar!
Idag bestämde jag mig även för att göra av med min underbara balklänning, känns tungt men som sagt vad ska jag ha den till, sitta och titta på!?

Nåväl, ska ännu en gång ta mig till OK och köpa lite bär.
Ses!


Kommentarer
Postat av: Petra

dom måste ha vääldigt goda bär eftersom du är där rätt ofta ;) eller är det chipsen ;) haha!

2009-01-20 @ 22:55:51
URL: http://petrataaveniku.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha:P neej det är bären:)

2009-01-20 @ 23:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0