för en lång lång tid..

okej, jag erkänner. Jag suger på att blogga, men jag har varken tid lust eller ork att skriva. Visst jag sitter här i soffan flera gånger per dag och tänker att nu ska jag banne mig blogga, men sen kommer jag på att göra något annat och så blir det helt enkelt inte av. Så ännu en gång: jag ska göra mitt bästa för att förbättra mig!

helgen vad toppen bra, lite för mycket. Men samtidigt underbart roligt. Hoppas på att den här helgen kan bjuda på lika mycket skoj och skratt! Imorgon Är det Håkan Hellström i Örebro och som jag har längtat. Det finns så mycket minnen. Jag blir både glad, ledsen, inspirerad och kärleksfull. Road, besviken, förväntansfull och helt enkelt uppfylld av allt av att se och lyssna på Håkan så det ska bli riktigt bra, det riktigt kryper i mig!
Efter den konserten så får vi se om vi går vidare på Backyard Babies på Wickan eller om vi ska snurra våra lurviga på 70tals statt! Det märks när tiden kommer!

På lördag blir det iallafall statt, så mycket statt! 20års fest gånger 3 så det kan nog inte bli bättre kan jag tro. Jag hoppas på en riktigt lyckad och rolig kväll.
Nu ska jag stoppa in våra pizzor i ugnen för att sedan äta en liten bit.
 
Hoppas alla andra får en underbar helg, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0