helg med massa jobb och allahjärtans dag

Helgen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jobbade fredag kväll till för länge.. Åkte hem till mamma och fick i mig lite mat sen var jag egentligen alldeles för trött för någonting alls men jag tog mig iväg hem till mackan där carl med vänner satt och tittade på tv. Blev en lugn kväll framför tv:n och vi åkte snart hem igen, men den här gången till distansvägen Jag tror att både Carl och jag var lika trötta för vi somna utan knappt ett ord sagt! :)

Upp lördag morgon för att skjutsa Carls lillebror och vi tog oss oxå hem tidigt, blev en tidig frukost och sedan en sväng i sängen igen innan Carl skulle iväg för att spela match och jag skulle iväg och jobba. Efter jobbet åkte jag iväg till Boda borg där jag mötte upp Sandra, Camilla, Elin, Amanda och Jennie som skulle in i banorna för att fira Sandras 19-års dag! Det var riktigt roligt med en massa skratt och en del blåmärken, tack för en otroligt rolig dag!
 
Grattis Sandra 19 och imorgon Grattis Lisa 20 :)

Efter det skulle jag fort hem för att fira alla hjärtansdag tillsammans med Carl, han var hemma och hade brjat med middagen och jag skulle snart komma hem, trodde vi. Men tjejerna var inte allt för snabba att göra sig iordning inför kvällen, så det blev lite sent när jag skulle skjutsa dom och kvällen blev rubbad tidsmässigt. Men hem kom jag och innanför dörren stod en otroligt fin blombukett som Carl köpt till mig :) Det var jätte gulligt tycker jag, och en liten flashback kom fram från förra året,(läs bulanberglund.blogg.se ) helt undeerbart!!
Middagen var jätte god och Jocke kom och gjorde oss sällskap.
Senare åkte vi ner till folketshus där Anna hade hejdå fest! Där blev vi bjudna på inte bara en utan två flaskor vin, det tyckte vi om och vi bestämde oss för att gå vidare till Melkers, dit men inte längre. Även där var det trevligt men blev lite tomt när de andra gick in på statt för att se Christian Waltz, Carl och Jocke bestämde sig (säkert därför) att oxå gå ut, så jag åkte tillsammans med en väldigt tankad Sonny hem till Distansvägen för att invänta Carl..
Det var väl en helt okej allahjärtansdag, inte riktigt enligt planerna men vi fick iallafall vara tillsammans denna allahjärtansdag:) Tack!
                                                 


Söndagen var jobbig, alltför jobbig och jobba dessutom. Men det blev bättre allt eftersom.. Carl spelade match, som inte var allt för viktig men vann denna med 10-6 och han gjorde bra ifrån sig. Det var kul att höra!
Kvällen blev Pizza och godis med Carl och Jocke, de tittade på fotboll och jag tittade på Beck, skön söndag efter en hård helg.

Nu sitter jag i soffan med nyfärgat hår i turbanen och har inte riktigt vågat titta mig i spegeln ännu, ska snart gå ut på en promenad sen ska jag åka hem till Distans ännu en gång!
Jag älskar dig Carl!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Åå, vad söta ni är mot varandra! Jag blir alldeles rörd. Ska bli mysigt när ni kommer hit till Stockholm. Kram

2009-02-17 @ 22:37:54
Postat av: Ae

Vilken farg har du pa haret?? Lagg upp en bild vettja! PUSS!

2009-02-18 @ 02:16:45
Postat av: s

Nej det är bara ljusare:P haha vågar inget annat ännu:P

2009-02-18 @ 22:42:31
Postat av: Anonym

Nej det är bara ljusare:P haha vågar inget annat ännu:P

2009-02-18 @ 22:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0