en vecka har gått och bara en tredjedel kvar

Idag har jag gjort mycket, vaknade av klockan vid 10, alldeles för trött men tog mig fan i att gå upp så det gjorde jag.Efter den mardrömmen, kunde jag inte göra mycket annat än gå upp!
Tog mig en snabb frukost, diskade undan allt och skjutsade sedan hem Lisa för att kunna ta bilen.
Kom hem, städade undan resten sen blev det sibylla lunch med Carl, och nej bara för att vi bor fem meter ifrån sibylla så har vi faktiskt inte varit där en enda gång tidigare! Det fick bli våran debut!
Sedan åkte jag iväg till mitt möte på banken som var över lika fort som de började, det visade sig att jag bara kunde gå ut till bankomaten och trycka in min kod och sedan var kortet aktiverat. om man det visste kanske man inte hade levt som en fattig man de senaste dagarna. Men men, man lär sig något nytt varje dag.

Var till ICA Maxi i Kristinehamn en sväng också, och för er som undrar varför så är det för att handlingen blir så otroligt mycket roligare på ICA Maxi, man kommer liksom in i en annan värld, där man kan vara sig själv för en stund!
Det blev en hel del som fick åka med hem, men när jag tittar i kylskåpet känns det som att det är lika tomt som innnan, skumt det.

Tacomys hos mamma var det ikväll eftersom sista syrran ska flyga sin kos til Göteborg, det är lite sorligt, bara jag kvar här hemma och det kanske inte är allt för länge till men vi får se! I varje fall god mat och trevligt umgänge var det.
Åkte förbi nobelhallen för att se Bofors sista period och vilken spännande period det blev, ska nog fortsätta att komma i sista stund, det blir mycket billigare så;) Carl och Kumlas sista match slutade även den med vinst, roligt och skönt att avsluta säsongen så.

Imorgon blir det jobb igen, dock bara de sköna tre timmarna men sen på fredag blir det en heldag på max, kom och besök mig vettja;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker det är lite sorgligt att lämna alla er här hemma också.. Men jag är ju inte såå långt bort å vi har ju alltid mobilen, msn, facebook & skype, :) haha!

Love you sis, kisses*

2009-02-19 @ 00:43:04
URL: http://annasaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0