Vilken härlig dag!

Idag känns det som att jag fått jätte mycket gjort, har storhandlat, vilket verkligen behövdes, skönt att få in lite nytt. Lunchade med Carl och Lisa på Jack, tog oss en sväng om på stan innan vi åkte hem och matchladdade Carl. Han har vart till Västerås och spelat, dock med förlust, men han var bra har jag hört :)
Tog en promenad med Lisa, hämtade Lucas på dagis och sen promenerade hem för  tjejmys med Stina och Maria. Vi såg på Linas kvällsbok, en riktig höjdarfilm må jag säga! De gick nyss hem och nu sitter jag och funderar på om jag ska städa undan lite hemma så carl blir glad när han kommer hem.

Imorgon börjar skolan klockan 11.00, ska bli intressant att se hur det är. Sen imorgonkväll blir det jobb återigen.
Som sagt, soffan eller plocka?



Äta daimtårta från samma tallrik kan vara mysigt
så länge man gör det med någon som man verkligen bryr sig om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0