Snälla kom hit fort, kom så fort du kan..

Första dagen i skolan avklarad, eller om man ens kan kalla det första dagen, var ju där i en halvtimme och fick bara en massa papper. Nästa gång blir om en vecka, då drar det igång på riktigt.
Annars har jag inte gjort så mycket idag, kom hem, åt lunch, vilade lite med Carl. Hade ju enorma sovproblem inatt, jag förstår inte. Först kunde jag inte somna, sen vaknade jag ett stort antal gånger av snarkningar, sen var det någon som trimmade buskarna klockan tidig morgon som gjorde att jag inte kunde somna. Herregud säger jag bara. Jag tänkte om och om igen att gud vad skönt det ska bli när Carl åker bort och inga snarkningar stör mig, men samtidigt så kommer det säkert vara för tyst när han är borta som gör att jag inte kan sova istället!  Stanna!! Han ska iväg på cup på Torsdag och blir borta till söndagkväll. Har i och för sig mycket inplanerat de dagar han är borta så det kommer nog gå fort.




Ikväll blir det jobb, får se om Karlskoga vill vara lika lugnt ikväll, det tror jag faktiskt :) Det var en mysig tjejkväll vi hade igår med Linas Kvällsbok, den filmen är så otroligt rolig att titta på. Bör ses oftare!

Nu ska jag ner till tvättstugan och boka tid, sen handla lite och laga mat tills Carl kommer hem efter träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0