En hel Tisdag med mig

Tisdag, en väldigt seg Tisdag, var iväg och jobbade lite, började vid halv tio och kom hem igen vid ett, kastat i mig en kycklingsallad och tittat på Gossip Girl.
Ringde försäkringsbolaget förut och jag tackar för Drulleförsäkringen, men hoppas jag slipper ringa dit någon mer gång, inte roligt när saker går sönder.
 Sitter nu och funderar på hur kvällen ska spenderas, Virre kommer ju hem från varma Mallorca idag och vore kul att träffa henne och höra om hennes vecka! Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Carl ska iväg till Kumla och titta på Speedway ikväll, jag kanske skulle passa på att göra färdigt i vardagsrummet med färg och lister. Kan vara en idé.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0