måndag

Skönt, nyss inkommen efter en långpromenad med Petra! En massa snack och en massa steg. Ska snart gör mig iordning och åka ner till stan och möta upp Carl. Sen blir det hem och laga mat, korv stroganoff sen tänkte jag planera lite färg och golv byte i vårt hem!
Helgen gick förbi ganska obemärkt faktiskt, gamla vanliga traditioner och samma folk! Men en helg är alltig en helg. Nästa blir det dock jobb hela långa helgen! Ska bli skönt faktiskt, trevligt och skoj att se allt på håll:)

Filip och Fredriks söndagsparty hade ju premiär igår och jag måste säga att jag blev lite besviken faktiskt! De var lite för stirriga och lite för mycket babbel. Men jag tror det kan bli bättre nästa vecka, när de blir lite vana med det!


Imorgon blir det en sväng till Cheapy och hoppas på fint väder så man kan sitta ute en stund!


Kommentarer
Postat av: Mamma Maija

Hej du.

Har du lagd ner sidan eller???

Inget skrivs ju.

2009-05-07 @ 14:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0