Brun med sol

Vaknade upp ur ännu en mardröm inatt, jag förstår inte varför dom där drömmarna jagar mig. Jag undrar var de kommer ifrån?
Nåväl, kom just in från en promenad och lite solning, var hur länge sen som helst jag solade sist, men idag tog jag tag i det och gick iväg. Det var varmt och skönt! Ska snart ta mig in i duschen och sedan äta upp min halva pizza som blev kvar från igår, ja vi åt pizza istället för att laga något, ibland får man! Sen blir deet iväg till Karlstad för en del shopping och ikväll hoppas jag på grillning.

Har kommit på att jag behöver nya solglasögon eftersom alla mina försvann på något mystiskt sätt i somras! Någon idé?

Kommentarer
Postat av: petra

ja jag förstår inte hur alla solbrillor man köper försvinner?! VET att jag köpte förra året tex, men gone with the wind :(

tur att det finns fler, så jag inte behöver klandra mig själv så hårt ;) hihi!

IMORGON :D

2009-04-17 @ 23:37:50
URL: http://peetran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0