There you'll be..

Jag kan ju inte direkt säga att jag lyckades supa bort min förkylning, ohnej den blev tusen gånger värre! Natten till söndag gick det inte ens att andas genom näsan, det var som att den hade växt igen, usch det var inte bra alls!
Men visst var lördagskvällen rolig för det, statt var faktiskt helt godkänt denna gång, det kanske kan bli en höjdar kväll där så småningom(eller?)
Jag och Carl testade även på lägenhetslivet i helgen. Det var väldigt skönt och mysigt tyckte jag, om vi fick mysa själva nångång och inte ha en hårboll som var i närheten;) nej men det var bra. Det kommer vi nog klara!
Såg baseboll för första gången i mitt liv i lördags, det var nog tur att jag tänkte efter innan jag frågade annars hade jag nog blivit ordentligt dumförklarad. men det kan ju inte vara lätt i början, eller hur sandra?;)

Matchdag på söndag men utan vinst, fast det var roligt att se dem spela hemma i en hall som kan liknas med en iglo, vi konstaterade att täckbyxorna nog kommer få följa med dit i vinter för vi går ju bara mot kallare tider och om det redan känns som i mitten av december så vill jag inte ens tänka på hur det kommer kännas i mitten av december, ruggigt! Men som sagt roligt:)
Nu blir det bara sängen idag för mig, jag har glömt vad man kan göra när man är sjuk eftersom jag så sällan(peppar peppar) är sjuk. När jag gick i skolan önskade jag nästan ibland att jag kunde få bli sjuk så jag fick vara hemma och sova, men icke!  Så de få gånger jag väl var sjuk, då var jag riktigt jävla sjuk! Så man kanske får ta det istället, att vara sjuk sällan men riktigt ordentligt..


Var förbi i skolan med Carl förut för att hämta hans böcker och det kändes, det kändes verkligen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0