This moment she's been waiting for

Idag har jag jobbat för fulla muggar, min chef tyckte jag körde ordentligt idag så jag fick gå hem tidigare. Vilket ändå resulterar i mindre pengar även fast jag "körde så hårt". Men nästa vecka blir det mer och det kanske kan vara skönt att vila den här veckan:)

Igår var det ännu en körlektion, men de börjar gå mot sitt slut och det känns underbart!
Efteråt blev det lunch med Carl och lite shopping, vilket flyt han har som hittar och köper sig ett par jeans det första han gör. Tänk om det vore så lätt!
Träffade även Sandra senare för en fika och även hon var ute efter något att inhandla och även fast jag var nere på stan hela två gånger igår, känner jag ett behov att behöva gå dit igen. Det är sjukt!
Senare blev det träning och sen filmmys på Distans, det var faktiskt en helt okej film Carl hade hyrt! :)

Nu ska jag snart träffa Virre för en promenad, och ikväll blir det hockey, i nobelhallen faktiskt!


Kör över dom C!

Kommentarer
Postat av: ae

KÖR på!

2008-09-24 @ 17:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0