Sportfantast!?

Uppe med tuppen.. nästan i allafall! har varit och kört med körskolan, och jag vet att jag hade ett ganska negativt inlägg om det förra gången men nu börjar det faktiskt se ut som någonting. Landsväg och halka bokad. Det kan ju bara vara ett steg i rätt riktning:)

Det blev mycket sport i helgen har jag konstaterat. I fredags började det med Innebandy-Dm i Bergslagshallen, kändes konstigt att sitta där igen, senast vi gjorde det var på julavslutningen när rektorn hade hotat oss med att vi inte skulle få ta studenten, men tji på dig, det fick vi:) Det var en konstig avslutning! Det fortsatte iallafall efter innebandyn hem till Marcus och sen vidare på statt, jag som inte skulle, men det blev endå.
Lördagsmorgon och en aning bakfull gick jag upp till IP för att se Baseboll finalen  som det blev förlust i, vi orkade inte se färdigt hela utan åkte hem till Carl och lekte och åt god mat, tillräckligt uppladdad för en natt på Max, som för första gången under mina natthelger blev väldigt lugn. Det var ju en och annan slirig person inne, men fortfarande ingen som sådär gick oss på nerverna vilket var ett väldigt plus för oss, jag stämplade ut 03:58 och var i säng redan en kvart senare!
Lunch hos Sättermans igår och endel bildspel från student och bal, otroligt vad fina bilder det finns från de dagarna! Tog oss in till Kumla för att se seriepremiären mot Munkfors som gick med vinst! Det var kul att se.  Så som ni hör blev det en hel del sport, men även mycket annat!

Idag blir det bara lugnt nu på förmiddagen, måste få vila igen dom timmarna jag förlorat i helgen, sen blir det träning och tv senare ikväll!

Måste bara påpeka att den tjejen som inte kom in på statt i lördags, den som var fullast i stan i lördags och den som vaknade upp med en spya i sängen i söndags, joo jag känner henne ;) Det finns bara en som du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0