Söndagsmys

Det var ju helt klart en annorlunda tripp till kumla idag. Det blev en hel del galna idéer och uppmärkningar(!?). Att sen Eskil lurade av camilla förarsätet för ju inte helt oväntat, men tji fick dom. Marieberg stängde sex och vi var en havtimme sena. Men man kan väl ha kul på parkeringen endå. Eskil uppfan även en ny billek, ha samma volym på stereon som numren du åker förbi på vägen, det blev lite hoppande mellan volymen där ett tag tills det kom en skylt om hur långt det var både till Stockholm Oslo och Karlskoga, vilket skulle man välja? ojojoj, problem i framsätet. Kul sonny att du oxå förstår denna gång?;)
Tyvär blev det förlust  i Kumla och det var en svår match, det syntes. Men som sagt det är ju en hel bunt av matcher kvar bättre lycka nästa gång!

Det blev tacos och hockey igår, Carl orkade inte göra något annat. Men det var mysigt, matti kom förbi och gjorde oss sällskap under matchen, det gjorde C pigg! Vi avslutade kvällen med bastu och tv, det var en bra lördagkväll tycker jag att jag sedan blev kallad nolla resten av kvällen fick jag väl stå ut med;)

Imorgon blir det kvällsjobb och körlektion, sen på tisdag hoppas jag på finmiddag hos nya kocken:) Nu ska jag titta färdigt på Coyote Ugly på tv, helt klart värd film!

Kommentarer
Postat av: therus

fattar noll !





:)

2008-09-29 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0