love was made for me and you..


Imorgon kommer sandra hem efter en vistelse bland bergen och det var på tiden tycker jag, kan behöva lite nöjeshäng nu:) Och bäst av allt är att lisa kommer hem på lördag,det kan bara bli bra:)Åh vad jag har längtat.. Ett homecomingparty väntas hoppas jag:)
Har frisknat till nu också och det känns mycket bättre än förra veckan vilket är toppen:)

Match idag och förlust efter en ganska bra match endå:) Men nu blir det lugnt på den fronten ett tag, det kan vara skönt att vara varm några dagar framöver, det är sjukt vad kallt det är i hallen, det känns nästan som man kommit in i en ny istid när man kliver in. Är fortfarande frusen trots matchen slutade för över en timme sen, så nu ligger jag under filten med en kopp te för att invänta min man för att sedan bege oss ner till puben för en kall öl. Det är ju trots allt onsdag och matchdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0