Höst!

Fan vad det blåser storm ute, vaknade imorse av att jag trodde taket skulle flyga av, det är läskigt om hela hösten ska fortsätta såhär, vi som bara är i september!?

Det blev ingen loppis denna lördag heller. tror inte det kommer bli någon sån visit för mig..
Var på synundersökning i torsdags och förmodligen kommer jag behöva ett par glajjer, jag som trodde jag hade supersyn, men nej inte längre. Åldringstecknen börjar visa sig sakta men säkert.
Igår var det jobb och slit, var sjukt mycket igår så man förstår inte. Att folk tycker det är så jävla gott, för det är det ju inte!?Blev en lur när jag kom hem för att sedan möta upp Sofia för en fika på melkers, fikan drog ut till ett par cider på melkers istället, lika trevligt det må jag säga! Det fanns en hel del att ta igen och att prata om så det var skönt.
Blev en relativt tidig kväll för mig, om man nu kan sammanfatta det så. Att det kan vara så svårt att förstå vissa saker i vissa tillfällen, det är sjukt!
Nu försöker jag komma på något som kan bota bakfyllan åt Carl, tror ingen har det värre än han dagen efter! Inget hjälper honom.

Ska dra mig iväg för att kika till hur katten mår nu sen ska vi försöka laga lite mat.. om han nu kan få i sig det. Ångest tamefan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0