don't rain on me

nyss hemkommen från ännu en förlustmatch i kumla, varför börja förlora nu helt plötsligt!?
anyway har känt mig väldigt glad de senaste dagarna trots min jobbiga snuva. Jag vet faktiskt inte vad det beror på, jag bara känner glädjen i mig igen:) Har missat de två lugnaste nätterna på jobbet på länge nu och det kändes faktiskt lite tungt när robban berättade att han knappt gjort något för pengarna. Men men back to work i helgen förhoppningsvis.. så det kan klirra till lite innan löneutskicket!

Vaknade ensam upp på distansvägen i morse, carl hade begett sig till skolan ännu en gång. Så jag gick upp, åt frukost, diskade lite och städade upp lite, även där vet jag inte var det kommer ifrån, jag blev bara så sugen på att städa, synd att jag aldrig blir det här hemma bara! Men det var skönt att ha lite tid för mig själv där på morgonen så jag klagar verkligen inte.
Igår var det en mysig familjekväll här hemma, underbart god mat och väldigt söta muffins:) Eftersom syskonskaran ska dela på sig rejält nu var det väl dags för en sådan myskväll. Måste även nämna att jag vann spelomgången igen, jag som trodde jag sög på världsfrågor, men inte värre än familjemedlemarna;)

Får väl passa på att skicka ett lycka till de tappra som bestämt sig för att bestiga kebban;) så lycka till!

var är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0