54 dagar kvar och vi längtar!!

Ute snöar det för fullt och jag som inte trodde vi skulle få snö fören långt in i november åtminstonne. Men vi får väl se hur länge den här snön kan ligga kvar. Förhoppningsvis inte nästa vecka!!

Som man så fint säger här inom bloggvärlden har jag helt enkelt inte haft någon ork till att skriva, som så många andra. Men det har varit en tuff period nu. Fredagskvällen tog hårt på mig men oj vad roligt vi hade det. Det vankades kändisfest och det var med stor förväntan jag satt ensam i lokalen och väntade in de första kändisarna. Jag gick omkring och tonade ner men nervositet med att dricka lite öl och äte lite chips, jag började snart tro att de inte skulle komma någon, Jag och Marilyn Monroe(jag) kanske skulle få festa själva. Men så blev inte fallet, tillslut började de rulla in en skara kändisar som jag aldrig trodde jag skulle få se tillsammans. Det var ronny och ragge, Tomas Dileva, Björnligan, Magnum, Kurt Cobain, Batman, Kidrock,Stålmannen, Madonna,Spiderman, Charlotte Perelli, BluesBrothers, Lars Winnerbäck, Slash, Joker, Magnus Uggla, Grynet. Har nog glömt en och annan men som ni ser det var en salig blandning kändisar, Några papparazzis dök även uppi okänd bemärkelse. Jag måste tacka alla som kom, det var en superduper otroligt rolig kväll. Det måste göras flera gånger.
Jag fick även med med två karlar hem den kvällen;) Men jag lovar det var inte så exlusivt som det låter, den ena var iofs redan hemma när jag kom, låg som ett litet spädbarn i sängen och rörde inte en fena när jag försökte prata med han och han som så promt lovade att han skulle hjälpa till med städningen, Söta du:) Den andra fick oturligt ligga och spotta i en kopp hela natten så som ni hör jag tog min marilyn och somnade ganska bums ner i sängen, men det var det värt. Min kväll kunde inte slutat bättre, men andras kunde!

Lördagen var en otroligt lugn dag, det var inte mycket som blev gjort den dagen inte.  Åt pizza, lekte lite, familjehandla på Coop och sen tv och film, det hade vi gjort oss förtjänta av efter en hetsig fredagkväll. Söndag bestod av hockey och ännu mer slappt, så vi skulle ju kunna säga att där fick jag min utvilning men nej, jag var hur seg som helst hla helgen. Det är ganska farligt att satsa fullt ut på fredagen då man riskerar att förstöra hela helgen.
Måndagen kom och det var dags för det åtråvärda nattpasset, vilket kändes helt okej efter att ha haft möte med chefen och bestämt det ena och andra om min framtid på max, inga mer nätter framöver, det känns ju toppentoppen!
Tisdag kvällspass och onsdag natt igen. Dom tre dagarna gjorde att jag sov tills nu idag. Jag vaknade när Carl kom hm från jobbet och nu när jag gick upp, då gick han och sov igen. Vi är som två skepp som möts på sängkanten. Men ikväll, då då ska vi umgås:)

Förövrigt på tal om snön, jag vet att jag sa att körkortet skulle vara mitt innan snön kom, och jag bröt mitt löfte men jag trodde ju som sagt inte att den skulle komma än riktigt, det var inte enligt mina planer. Så jag hoppas innerligt att den försvinner nu i två tre veckor, sen kan den få komma tillbaka hur mycket som helst om den vill. och om det vill säg väl förstås!!
Nu Ska jag snart gå in och väcka carl och sen blir det fika med Sandra som kom på igår att vi är så upptagna båda två att vi inte ens hinner att ses, ojojoj. Då är det mycket;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0