Torsdag

Jag blir så sjukt trött på den här bloggen när man har skrivit ett långt inlägg så helt plötlsigt så bara försvinner det!? Varför blir det så?

Iallafall, det är sjukt hur ont man har i kroppen den dag efter ett besök på Boda Borg. Vi, jag och Maria konstaterade ett flertal gånger under kvällen att vi inte var lika smidiga och alerta som man var sist man var på boda, men det var otroligt roligt och det var värt varenda blåmärke och varje skrubbsår och jag skulle gärna göra om det.
Vi hade personalmöte med aktiviteter på boda borg och vi var fem lag som tävlade om de åtråvärda priserna som senare visade sig att vara ett bodaborg nyckelband och en bodaborg vattenflaska. Det kunde ha kvittat då liksom, vårt lag var inte allt för besvikna över att inte vunnit, men däremot blev nog alla lag besvikna att de inte kommit sist då det sämsta laget fick fribiljetter att komma tillbaka och leka av sig. Skulle gärna sett hur det gick till i banorna för det laget som bara fick en stämpel!!

Det var väldigt skönt att ligga kvar till klockan ringde vid elva imorse efter att jobbat två nätter och sedan en tidig morgon igår och sedan iväg till boda borg för att sedan invänta hem en matchkarl vid senkväll, det tär verkligen på kroppen det gör det. Men som sagt det var skönt att få vila ut sig lite till klockan elva. Tog cykeln och trampade upp till fisksjön för att rasta hunden lite och sedan springa ärenden. har kört med körskolan och som jag nämnt tidigare så är det nog dags även för mig snart. Det ska bli skönt, inte bara för mig ;)

Sitter och läser på http://sarasilverr.blogg.se/  min kusin som är ute och reser och jag blir sjukt sugen själv på att åka någonstans, behöver inte vara utomlands med värme och sol och bad utan bara till någon fin plats som det finns gott om har runt om i världen. Det verkar vara en himla stor upplevelse att bara få resa runt överallt helt självständigt, man kanske inte alltid behöver de där uttjatade charterresorna, eller har jag fel? 

Imorgon är det helg igen och veckan har faktiskt gått fort fast jag tyckte det var en mördarvecka, man klarar det man vill och jag gör det endast för de fjutiga pengarna man skramlar ihop, för att någon gång uppfylla det vi alla trånar efter. Tänk fall man vore miljonär och bara behöva jobba när man verkligen verkligen vill det. Det är min dröm. Well, helgen ska nog spenderas på hotellet med Amanda Jenssen och i en hockeyhall, det kan väl inte bli bättre? Jag har lärt mig att leva med det och jag ska inte ljuga, jag älskar det.


http://www.youtube.com/watch?v=fwORr1ys-mk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0