thank god it's friday!

Fredag och hur skönt som helst att vara ledig. var till Kristinehamn imorse och sökte jobb på netto, det kanske kan vara något i framtiden? Ivarje fall så kändes det helt okej med intervjun faktiskt och jag ska överväga om det är det jag vill.
Jimmy bestämde även att vi skulle ta oss en tur till picasso när vi ändå var i hamnstaden och man får aldrig nog av att vara där ute, dit är det första stället jag ska till när jag får körkort. :)

Ska snart väcka liv i Carl som sover så sött i min säng för att sedan möta upp Lisa för en fika på stan, efterlängtat! Det är inte lätt att få en dejt med den upptagna kvinnan, är hon inte i Italien är hon på bingon eller mitt uppe i flytt och så småningsom i branäs. Man måste passa på när man har tillfälle!




http://www.youtube.com/watch?v=G8uZV06zCI4 bra syrra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0