Idag är ingen vanlig dag för det är carl födelsedag,hurra hurra hurra:)

Grattis hjärtat, hoppas du haft en bra dag!:) Idag har han varit bortskämd, frukost serverad och tillockmed tårta på sängen nästan:)  Tv-dosan har varit hans och jag kan nog ana att han skulle köra med : Men jag fyller ju år! om han inte fått den;) Men det är han värd , absolut!  Men nu vet han ju vad som väntar på min födelsedag ;)

 När han låg i sängen under täcket och öppnade presenterna kändes det som att se ett barn på sin födelsedag. Dete var som att hela mitt liv gick i repris och jag skulle ge vad som helst för att få känna den där känslan igen av att få något som man verkligen verkligen önskat sig så länge som man gjorde som barn. Allting var så himla mycket större och roligare, nu är man mest bara ute efter att få pengar så man har att röra sig med och det är riktigt jävla sorgligt. Nu uppmanar jag inte mina vänner att köpa tokiga leksaker till mig, det är inte så, jag lovar! Carl såg  förövrigt nöjd ut och det hoppas jag han blev:) Nu är jag bra nyfiken på vad filuren kan hitta på till mig:)
Vi ställde även till och bakade tårta till Kumla som såg riktigt smaskig ut, och denna gång var faktiskt Carl involverad i det mesta av arbetet fastän det var hans dag.;)

Imorgon blir det nattpass fast bara fram till 03 om det nu spelar någon större roll. Men först blir det lunch med Sofie och förhoppningsvis det bästa av det hela!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0