Hanging by my amarula tree

Amanda jensen var faktiskt riktigt bra på statt igår, och kvällen var bra, bättre än förväntat!
Började hemma hos Charlotte och fortsatte sedan till Per för att sen inta statt. Jag och sofie var inte specellt övertaggade innan kvällen men det kan jag lova att vi var tillslut, väldigt mycket över. Iallafall jag. Men som sagt det var trevligt
Idag har jag legat i sängen mestadels av dagen. Det är sjukt vad trött man kan bli av en kväll ute på hotellet. Så jag tycker jag har förtjänat att ligga här:)

Carl och hans Kumla vann idag, kul att det går åt andra hållet nu, lite roligare att spela då kan jag förstå.

Nu ska jag gå till sofie för att hämta min cykel sen ska jag fortsätta min liggning i sängen för snart blir det film.


Kommentarer
Postat av: virre

Vem e den taggade?:P

2008-10-19 @ 23:55:30
URL: http://virredirre.blogg.se/
Postat av: s

jag:D

2008-10-20 @ 11:03:40
Postat av: virre

jaha haha de ser inte ut som du:P

2008-10-20 @ 13:10:34
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0