Fan

vilken jävla höst det har blivit då. Jag kände verkligen inte för att gå upp och jobba i morse, iallafall inte att sätta mig på cykeln och trappa ner till jobbet i det här busvädret, trodde jag skulle frysa ihjäl!
Frågan är om man kommer klara av vintern om det redan är så här kallt ute, borde kanske gå i ide.
Fredagskvällen blev bra och riktigt rolig, det tackar jag för. Lördagsmorgonen var däremot inte allt för rolig, men det blev bättre när vi kom till stan och vi(läs jag)  fick springa efter Lucas i vimlet bland folk på marknaden, men på något sätt kändes det bra, fint att gå där bredvid dig och välkomna hösten med öppna armar.
Vi bjöd även Eskil på mat som han så fint uppskattade, han lärde sig nog en hel del där. Vi kanske borde satsa på en sån karriär!?

Nu tänkte jag ta mig en kopp te och sätta mig framför tv:n och förhoppningsvis vänta in Carl som vann idag! Grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0