Bara ett år kvar

Jo det var en riktigt bra födelsedag jag fick, underbara personer och fina presenter. Bjöd hem tjejerna på middag och det var riktigt trevligt. Mycket skratt och skitsnack! Hoppas maten smakade så bra som ni sa;) Som sagt var en heldel fina presenter, väskor, kläder, smycken, massage m.m det uppskattades:) Lite synd nu bara att mina dagar är över för detta år;)

Helgen blev lugn, nattpasset på fredag och vilken seg natt det var, inte en enda person som ville äta i fredags knappt. Men skönt var det då jag fick komma hem tidigt.
I lördags var vi och tittade på supporterhockey och det var nog bland det roligaste jag varit med på skulle jag tro. Sen blev det Pizza och sen fotboll hemma hos hane, sen åkte Carl och jag hem och såg film, mys och skönt:)

Idag ska jag jobba natt igen och jag tror jag spyr på det snart. Snälla ge mig något snart!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0