30% kan väl inte vara mindre än 50%?

Igår var jag och körde halkan och som de flesta anade så tyckte jag inte att det var ett dugg kul, jag tyckte allt bara var en lång väntan, som om man stod i kö till en karusell som man sen åkte i 30 sekunder för att sedan åka tillbaka och ställa sig i kön.Men det är ju obligatoriskt och nu är det gjort iallafall!

Bokade även lokal igår så nu är det fixat den 24, jag hoppas på succe:) Sen tog jag mig en promenad och hyrde film för att mysa med tillsammans med Carl. Det blev filmen Awake, helt klart bra film att se, det tycker jag!
Idag var det fint väder för en gångs skull och jag tog en vårpromenad (kändes det som) till körskolan för att köra en av de sista lektionerna. När jag kom fram funderade jag på hur det skulle vara att aldrig mer beyhöva gå dit, vad skönt det måste vara? Blev en fika på stan och lite shopping och presentinskaffning:)
Nu ska jag snart trampa iväg till träningslagret och imorgon blir det jobb.

Jag tycker det är helt underbart att vakna ungefär 100 gånger per natt av att en arm kommer omkring sig, jag skulle kunna ligga vaken hela natten med den känslan.

Kommentarer
Postat av: ae

VA? VA? 30% lutning är förstås MINDRE än 50% lutning? MEN ett klädesplagg med 30% discount är förstås inte lika billigt som att klädesplagg med 50% discount.

2008-10-08 @ 00:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0