I am a Passenger

Det kanske kunde vara dags igen för ett inlägg och jag kan ju börja detta med att jag är otroligt stolt över mig själv som klarat körkortet (!!) för en gångs skull. Nu kanske det låter som att jag har kivats med flera uppskrivningar och uppkörningar men så är inte fallet. Utan jag klarade båda på första försöket trots att uppskrivningen gjordes i januari och jag avbokade den första tiden på grund av att jag var så otroligt nervös att jag inte klarade av det. Trodde i Onsdagskväll att jag skulle få göra samma sak även denna gång, men icke. Jag kom jag var och jag segrade som det heter!?
I varje fall har jag haft det i 4 dagar nu och jag har redan fått igen en del av de gånger jag behövt skjuts och det är bara rätt av er.

Igår jobbade jag till kvällskvisten och sen lagade vi tacos och hade mys. Det har varit en lugn helg för mig och det tycker jag var bra med tanke på förra helgen som inte slutade så lyckligt tyvär. Men alla har sina nergångar:)
Idag är det söndag och jag ska snart in till örebro för att se Kumla hockey som förhoppningsvis klarar sig lindrigt undan, vi får hoppas. Sen bär det av till Sthlm för att skåda Fotbollsgalan och träffa Pappa och sen ska vi nog hinna med en och annan shopping, det blir det! Och för er som blir oroliga så ska jag inte köra till Stockholm, vi åker tåg!! ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hälsa pappa i sthlm! kul o träffa honom! :)

o grattis till körkoret igen! ;)

2008-11-16 @ 22:54:19
URL: http://lisaerngren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0