Here comes Friday

Och hur glad blir man inte när det snöar ute och det ser faktiskt ut som att det kan få ligga kvar ett tag. Som jag har längtat!! Synd bara att med snön kommer kylan och det var bittert kallt när jag var ute imorse och med kylan kommer insjuknandet som jag i och för sig fick med mig hem från Stockholm, var nog något virus som gik där i trakterna. I varje fall så var Stockholmsresan lyckad, det var trevligt att vakna upp på måndagen och titta ut genom fönstret och se att man var i storstan dock blev det inte så mycket shopping som jag hade hoppats på utan vi stannade kvar på söder och inhandlade endel i de få affärer som fanns, kanske var bra iallafall med tanke på ekonomin.
Hann med en middag hemma hos Far och det var trevligt, alltid lika kul att träffa honom och speciellt nu med tanke på att det var så länge sedan sen sist!
Innan våran färd mot Globen och den omtalade Fotbollsgalan hann vi med en och annan öl tillsammans med Carl syster på ett mysigt litet fik. Jag fick en konstig känsla av att vi inte riktigt passade in där vi tre när de andra såg ut som par allihopa.!? men endå, vi fick det vi ville och tog oss sen vidare. Det var en bra Gala, hade längtat efter de superbra eftershowerna och pausunderhållningen men sådant håller de tydligen inte på med på tv4, vi fick helt enkelt nöja oss med de som visades på tv. men det var kul att få uppleva det på plats iallafall!

Väl hemma har jag inte gjort allt för mycket, jobb igår sjuk och eländig och så passade jag även på att komma en timme förtidigt, hur lyckas man. men idag är det fredag, ännu en gång och idag har jag inga planer alls, får se om Sandra hade några idéer för en kvällsunderhållning. Vi får se!

Jag låg ut och tittade på hur fint det snöade tidigare idag samtidigt som jag hörde djupa andetag bakom mig och jag kände mig så lycklig, ett år sen känns som igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0