Första advent

jag älskar verkligen julen, allt mys, dofterna, baket, musiken, julklappsköpet, maten ja allt i stort sett. Synd bara att det inte är någon snö som kan lysa upp en trist söndag som denna.

Som sagt söndag igen, ännu en helg har gått förbi oss, Heldagsjobb i fredags sen blev det bara sängen för mig när jag slutade vid halv åtta, även fast jag skulle följt med på hockeyn så sa det stopp i mig. Sov tills halv tio och gick då upp för att se film med mamma, sen kom Carl och han var lika trött han efter en hård match så vi somnade ganska snabbt igen. Skön fredag!!

Lördagen började lika skönt, inga större planer var inbokade förutom bak på distans och vi hjälpte verkligen till allihopa, iallafall att titta på degen när bakmaskinen knådade den. Det är att baka det.
Det nalkades fest på kvällen och det var en bra kväll, finns inget mer att säga!
Och idag mår man som man ska, Carl åkte till Kumla för att spela match och idag sviker jag faktiskt, jag stannar hemma! Kom nyss hem från skyltsöndagen med Sandra och Anton, det var mysigt, mycket folk och många tomtar. Återigen synd på snön! Nu ska jag kasta mig på en hårfärgning och sen tv och hoppas på vinst!
Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0