belive me..

Vilken överraskning man fick när man kom hem idag och klev in i köket, vem sitter där om inte ankan..:O Det hade jag inte förväntat mig. Du som var så nära men ändå så långt bort!:) Det kan bli en bra helg ändå det här:)

Sista praktikveckan börjar gå mitt sitt slut, iofs två dagar kvar sen, men det känns skönt att vila(!?) upp sig lite nästa vecka.
Måndag bjöds på fika och bio med brunz, tror dock inte de andra biobesökarna hade lika trevligt som vi. men det kan behövas ibland! Tisdag blev simtag i badet. Stina var en bra simmare:) Men bastun var nog mer efterlängtad av henne än något annat;)

Gårdagen var lugn, mat och mys i Beverly! Hjärtan eller stjärnor, det är frågan!?

Helg, sthlm kanske?, Kanske bowling, kanske bio. Får se vilket som lockar mest. Tror dock det blir sängen;)


Kommentarer
Postat av: S

Om jag tyckte bastun var bäst!

2008-03-07 @ 18:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0