andra mars

Första praktik veckan över och det var otroligt skönt att inte behöva gå upp till väckarklockan imorse. Att först gått upp sex hela veckan, fest på fredag, jobba klokcan 9 på lördag och statt på kvällen tar lite på krafterna.
 Fredagen och Lördagen var toppen. Men nästa helg blir nog lugn skulle jag tro. Jag behöver  nog det.
Idag har rumemt fått en förändring, det behövdes kan jag säga. Bakfullt vare inte här iaf och det är jag väldigt glad för. Men kom hem med ett blått knäveck!?


Detta har hänt:
Meg blir dumpa av casey som tycker att det inte går att lösa på annat sätt. Meg stöter på Ben som visar sig vara motsatsen till casey.
Det blir ordentligt med intriger och Casey blir galen. Casey träffar Annie som inte alls vågar visa vad de håller på med.. En kväll dyker Meg upp på samma ställe som både Casey och Annie, dubbel trubbel..
Missa inte fortsättningen!


Du är bäst!

Kommentarer
Postat av: a

Annie!? Henne hade jag glömt bort!
Väntar med spänning på fortsättningen.... hah!

2008-03-02 @ 20:20:32
Postat av: k-ent

hahah va störd

2008-03-03 @ 01:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0