Torsdag

var en heldag vi hade i Karlstad igår, åkte in vid tolv för att åka och sola och bada som var jätte skönt verkligen! Jätte fin strand och skönt i vattnet. Det är konstigt hur vädret vänder egentligen!? Jag som hade bestämt mig för att inte blöta ner bikinin fick ju mig ett dopp ändå trots allt, han kunde inte hålla sig;)

Sen skulle Carl spela match och vi andra gick till arena för att vänta in mat och carl, det blev en lång väntan men det vare värt för guud så gott det var:) Sen var det bara resan hem kvar, och vi kom hem vid halv tolv snåret, toppen dag!

I tisdags åkte de även till Maggan och jag lovar, jag är inte avundsjuk, försöker iaf!!! Skönt att vi även fick fint väder så de har något att längta hem till;)
Imorrn väntas det jobb igen, nattpasset till fyra, kom inte!! Hoppas på att det går alldeles för fort och att jag kommer hem i tid, för sen väntas det jobb och jobb igen.. Men sen är det en lugn vecka som kommer och som avslutas med Putte:) Det om något kommer ju säkert att bli toppen, det tror vi på:)
Tacomys på distans ikväll:) Underbart och älskat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0