- det är lite rött, är det glöd?

Tocka jävla fredagskväll vi slog till med:)
Började lite lugnt med grill hemma hos mig, på grillen låg allting från fläskytterfilé till korv till hamburgare och till rent fläsk som Virre så fint kallade det.. Hamnar precis där man vill ha det eller hur vare?;)
Pling där kom det några till och det blev en riktig grill kväll, vi var givmilda och bjöd med oss och pling där vare några fler. Som tur var hade de med sig eget krubb:)
Efter en mycket lyckad grillning satte sandra och jag in oss i att göra fruktsallad och efter tjat och drygt en timme var den klar, men oj vad god den blev. Vi kunde inte gjort det godare snabbare.. det krävdes de där dryga 60 minutrarna;)

natten smög sig på och vi bestämde oss för att sätt oss inne i värmen.. det var trångt må jag säga, men ingen led för det:) Istället kom sandra på att vi skulle leka ön.!? Det var hur bra som helst, var länge sen jag skratta så mycket. Tog bara 40 minuter för Sara att komma på knixet;) haha. Lekarna fortsatte tills klockan rann iväg och gänget var tvugna att dra sig vidare ut på nya äventyr:) Till sist satt vi där, Jag Jimmy och Mathilda och surfade på idiot.se hur bra kan det vara=)

Taggar inför jobb imorgon 8.30 känns riktigt bra eftersom hans buss kommer hem 03;) Kalas och lugnt imorgon, kan behövas efter denna hårda kväll;) tackar!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0