Du är vacker som få..

Jag har blivit utmanad utav; bulanberglund

Reglerna är:
- Berätta sju sanningar om dig själv!
- Utmana sju av dina vänner!
- Medela dom att de är utmanade!

- Jag kan inte sova bredvid någon som snarkar eller andas för högt!
- Jag har otroligt lätt för att bli svartsjuk ;S
- Jag hatar när någon/något förstör min planering!
-  Det första jag lägger märke till hos en kille är skorna och håret!
- Jag är usel på att ta emot komplimanger!
- Jag tycker Pearl harbor är den bästa film som någonsin gjorts!
- Jag ser mig själv som datanörd!

Jag utmanar:
Stina, Lisa, Petra


Oh Darling

Who needs the night?

The sacred hours

The fading light

Who needs the morning and the joy it brings?

Not I

I've got my mind on other things..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde Trasan ;)

2008-01-17 @ 18:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0