-Nu skakar Mina händer värre varje dag .

Alltid ska det vara nånting som går snett!  Ärligt talat så trodde jag aldrig det här om mig själv, aldrig!

Tänk om Jag har fel
Jag kan ha fel...


Helgen gick åt som smör i solsken, var tog fredagen vägen? var tog lördagen vägen? Och vips så var det söndag och snart ännu en dag i skolan!
Har iaf blivit mycket mys med Stina, vilket är väldigt bra,kanske därför helgen går så snabbt när man är i gott sällskap:)
Fredagen slog vi ihjäl med en fika på stan med Mathilda, det var väldigt uppskattat efter en lång väntetid:) Många minnen kom upp. Sedan gick jag och Stina vidare hem till mig för att se på tv och vänta helt enkelt. Det var nog roligast på länge, att se dig sådär:) haha.

Lördagen började med jobb, var ganska skönt att komma upp i tid och göra något vettigt för en gångs skull faktiskt. Gick väldigt bra oxå, plus i kanten! Sedan kom Stina hem och jag bjöd henne på middag, vilken middag sen oxå:) Riktigt trevligt och mysigt, kunde nog inte bli bättre! Kvällen slutade väl kanske inte som vi hade tänkt oss, men det gick bra endå. Den blev helt klart godkänd! Värme!

Nu är det bara veckan som jag måste klara av, två prov, plugga plugga plugga. Sen är det helg igen som kommer smälta bort den med. Det ska bli bäst!

Du är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0