13/2

Just nu sitter jag och äter semla och pluggar öltillverkning, Vet inte riktigt om det låter så lockande men det är helt okej. Har precis varit nere i badet och tränat vattenspinnig, vilket var inte alls lika hårt som ett vanligt spinningpass, senast jag var på ett trodde jag att jag skulle dö när hon sa att det bara var uppvärmingen (klassen vet vad jag menar).
Nåväl, imorgon bär det av till Trollywood för att spendera lite kvalitetstid tillsammans med systrar och mor. Kommer bli spännande, lite synd dock att det är på Allahjärtansdag. Men får se om Beverlyhills får stjärnbesök ikväll.

Nu ska jag hugga in på semlan igen och plugga lite mer.

Kommentarer
Postat av: S

Jag tycker inte om när du åker ifrån mig :(

2008-02-14 @ 19:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0