-luck is a friend of mine

Saker och ting börjar arta sig för mig. Klarade teoriprovet förra veckan, klarade även de två andra proven jag hade i skolan. Hade min första körlektion idag, vilket iaf jag tyckte gick bra. Tror han även tyckte det.:) Snart är det lov, gee mig syrran:)
Får hoppas att allt annat går vägen nu.

I helgen blev det black jack på Wickan, Var en trevlig kväll synd bara att man skulle upp så tidigt på lördag. Får trösta mig med att det ger mig pengar i allafall! Lördag bjöds på tacos hemma hos Stina och Robin, som förövrigt är bäst!:) Mysig tillställning som sedan avslutades hemma hos André med musik och sprite för min del!

Bra helg!



Why can't we be friends.

Kommentarer
Postat av: s

Du är bäst!

2008-02-05 @ 22:11:16
Postat av: a

BRA jobbat syrran! :)

2008-02-06 @ 16:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0